안녕 하세요 – witajcie w Korei Południowej

Seul, ratusz





안녕 하세요 witajcie w Korei Południowej


Tytułem wstępu


W Korei Południowej pierwszy raz zawitałam w 2008 roku z okazji ślubu mojej Siostry z Koreańczykiem. Kolejne 11 lat to ciągłe powroty do tego fascynującego kraju, zarówno rodzinne, jak i turystyczne. Przez ten czas nagromadziłam wiele historii i spostrzeżeń, którymi chciałabym się z Wami podzielić. Korea Południowa posiada wady i zalety. Każdy podróżnik ma oczywiście różne przygody i czasem odmienne zdania na ten sam temat.

Moje teksty mogę podzielić na dwie kategorie: turystyczne oraz światopoglądowe. Wszystkie historie, jakie tu przytaczam, przydarzyły się mnie lub osobom w moim bezpośrednim otoczeniu. Mam nadzieję, że Wam się spodobają i polubicie ich bohaterów. W moich opowieściach najczęściej występują:


  • Autorka, Angelika, Agata - podróżniczki
  • Unni (언니)– czyli Starsza Siostra
  • Hyungbu (형부) – czyli Szwagier, jej mąż
  • Siostrzenica, Siostrzeniec, Mała Siostrzenica  – Ich dzieci
  • Monika – polska przyjaciółka, również żona Koreańczyka
  • Hwajin, Wonju – koreańskie przyjaciółki

Odwiedźmy razem Kraj (nie)Spokojnego Poranka!

Komentarze

  1. A koleżanki z pracy autorki, to gdzie? Będą uwzględnione? :) Kibicujemy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz